Budapest, Budapest, te csodás....

Nos ez az az eset, amikor a címnek nem sok köze lesz a bejegyzéshez. >.< Tegnap ugyanis fővárosunkat tiszteltem meg a jelenlétemmel, ahol kihasználtam az alkalmat, hogy lefotózzam a srácokat az új Dollmore-os cuccaikban. Aki már egészen fiús lett így, mit ne mondjak, jót tett neki Hikari - chan érkezése. Hii-channak is szuperjól áll az új szoknyácskája, valamint kapott ilyen édi kesztyűket, szóval nagyon elégedett vagyok. 


Ez a "közös" képük,  most mutatok néhányat külön - külön (kell Hii-channak test, nagyon macerás volt a csere)

 Akira - kun.





És Hikari - chan.





És hogy tényleg legyen némi köze a bejegyzésnek a címhez is, néhány pillanatkép Budapestről, valamint egy történet hozzá. Három évvel ezelőtt, mikor Pesten jártam a Miyavi koncerten, találtam egy kalapot. Én csak Ruki kalapnak hívom, mert a Gaze énekese gyakran lép fel ilyenben (bár ilyen alapon ToriKou kalap is lehetne >.< ), csak csajosabb volt, jól is állt szerintem és mások szerint is,  azonban lebeszéltem magam róla. Már aznap este megbántam, de azóta sem találtam nem hogy a településen ahol élek, hanem még kis megyénkben sem. Nos ugye ma Pesten jártam, munkahelyi kirándulás ürügyén, szabadprogram keretében pedig kicsit körülnéztem, és milyen jól tettem. Megvan a kalapom, amiről ugyan még nincs képem, de megvan! ^^ Most olyan boldog vagyok. ^^













Megjegyzések

Népszerű bejegyzések