Victuuri, Honoka, és egy nem várt Iwatitty

Gondolom nem árulok el nagy titkot azzal, hogy nagy rajongója vagyok a tavaly ősszel bemutatott Yuri!!! on Ice című sorozatnak. Hogy miért és mennyire szeretem, azt már elmondtam, de igazán sok kegytárgyam még nincs a sorozat szereplőiből. Két szépséges kulcstartón kívül semmi nem volt mostanáig, amikor is szert tettem egy poharas szett két darabjára: egy Makkachinos zsepitartót fogó Viktorra és egy korcsolyát húzó Yuurira. Nagyon aranyosak és ahhoz képest. milyen picit, szépen ki vannak dolgozva. Szóval mától itt ücsörögnek a polcomon a gerlicék. <3










Múlt hétvégén volt a Con, ahonnan szintén nem tértem haza üres kézzel. Két szépséges Love Live! Honoka kulcstartóval tértem haza. Nem tudom, említettem-e már itt a blogon, de nem csak a fiús műveket, hanem a lányos idolsorozatokat is kedvelem, és a Love Live! című darab egy kifejezetten jó anime volt. Ennek a főhősnője Honoka. A rózsaszínruhás lányka a polcra megy, míg a másik a telefontokra, Rei-chan mellé, hogy állandóan velem legyen. Persze nem lett volna az igazi a hétvége Touken Ranbu húzás nélkül. Nagyon szerettem volna kihúzni Hotarut, de Jiji kihasználva mágikus képességeit ezt megakadályozta és az egyik közeli rokonát, Iwatooshit rendelte magához haza. Sajnos Iwatittyvel elég távolságtartó a viszonyunk, így én annyira nem örültem neki, mint az itthon lévő vén tanuki xD 







Megjegyzések

Népszerű bejegyzések