Anime best of 2015

Ismét itt az év utolsó napja, szóval tekintsünk vissza rá, mik voltak a kedvenceim idén. 

Legjobb sorozat: Egyértelműen a Binan Koukou Chikyuu Boeui-bu Love!! lett idén a kedvencem minden téren, és köszönöm Takamatsu - senseinek, hogy bemutatta a nagyközönség előtt Shirai Yusukét. Ezzel egyidejűleg menjen a pokolra is, mert most már mindig azt lesem, hogy Whitey végre mikor tör be a main seiyuuk közé.


De most mondjátok meg, nem egy cukorborsó ez a srác? *o*


Legrosszabb sorozat: Hm...... volt egy pár pofáraesés, de az egyetlen, amit nem bírtam befejezni az a Lance N' Masquas, szóval ezé a megtiszteltető cím. 


Legnagyobb csalódás: Hibike Euphonium. Azért, amit a KyoAni művelt a yuri shippel. 




Legnagyobb meglepetés: Mikagura Gakuen Kumikyoku. Imádtam, annyira színes, vidám, vicces , szeretnivaló volt. Nem vártam, hogy ennyire a szívemhez nő, de megtette. 


Legjobb akció sorozat: Kekkai Sensen. Igazi BONES minőség, a zárórésze végül atomjónak bizonyult, és az egész sorozat megvett a hangulatával kilóra. 


Legjobb vígjáték: Az SnK Chuugakkou. Oké, de én akkor is nagyon szerettem paródiának és Marco miatt is. 


Legjobb dráma: A Death Parade. A végét megsirattam, pedig tudtam, hogy nem lehet happy end, és mégis. Nagyon emberi, nagyon szívbemarkoló, nagyon elgondolkozós darab, amit élmény volt megnézni. 


Legjobb animáció: OverLord




Legjobb folytatás: Haikyuu!! Egyértelmű nem? Ugyan még nincs vége, de már most látszik, hogy nem marad el kicsit sem az első évadtól. 


A “leginkább szüksége van folytatásra” sorozat: High School Star Musical. Így nem érhet véget a Hiiragi x Ootori "románc". Egy ködös, a jövőnk ismeretlen kijelentéssel. Legyen csak ismert, hogy végre újra egymásra találtok, boldogan éltek, még meg nem haltok, a nagypapa meg elmehet a fenébe. 


Legjobb opening: Death Parade, egyértelműen. 

Legjobb ending: Kekkai Sensen. Úgy látszik idén a táncos volt a sláger nálam 

Legjobb női főszereplő: Eruna-chan, a Mikagura Gakuen Kumikyoból. Imádtam a csajt, egy igazi jelenségnek bizonyult. Mellette még ott van Yona az Akatsuki no Yonából, illetve a Death Parade főhősnője Chiyuki is, akiket idén favorizáltam. 



Legjobb férfi főszereplő: Su-woon az Akatsuki no Yonából. Nekem ő volt a sorozat egyik mozgatórugója, akit felettébb megkedveltem. Mindenki mást is imádtam, de Su-woon számomra még ebből az erős gárdából is kiemelkedett. 



Legjobb női mellékszereplő: Yuri-chan a Sakurako-san no ashimoto ni wa shitai ga umatteiru című műből.


Legjobb férfi mellékszereplő: Suna az Ore Monogatari!-ból. A világ legjobb barátja, annyira szerettem a Takeo és közte levő kapcsolatot. És Marco, aki úgy hiányzik az eredetiből. (Annyit remélek, hogy a végére kiderül, nem hiába halt meg, csak egy random, névtelen katonaként, hanem volt oka a halálának. Off vége xD )



Legaranyosabb szereplő: Nayuki Touro a StarMyuból. <3


Kedvenc páros: Az EnAtsu a Bouei-buból. Oké, nem kánon pár, de akkor sem tudok mást választani. Olyannyira ők, hogy azóta bekerültek az OTP-im közé, közvetlenül a ReiGisa mellé.



De ha mindenképpen kell kánon pár is, akik valóban összejöttek, akkor oda kettőt is tudok mondani: az OreMono! szerelmes párja Takeo és Rinko valamint a Baby Steps hihetetlenül édes kettőse Ei-chan és Nat - chan. 

Ezt várom a legjobban 2016-ban: A beígért Bouei-bu folytatás mellett természetesen a Super Lovers című BL animét, bár a női seiyuuvel Ren szerepében nem kicsit rontottak bele az élménybe. BL animében női uke, az nem BL, hanem shoujo. Akármilyen szuper volt Minagawa Junko akármilyen szerepben, de BL-ben nem igazán akarom látni a nevét. Nem tud olyan jól fiút játszani,  hogy mikor Haru alatt nyög, ne a nőt halljam benne és tegye teljesen tönkre az élményt, amit elvileg két férfi románca jelent. Biztos vagyok benne, hogy találtak volna férfi seiyuut Ren szerepére. szóval eszem áll meg, hogy miért kell a két évente egyszer jövő BL sorozatból shoujot csinálni. Emiatt rendkívül csalódott vagyok. Aztán Yamamoto Soubi legújabb Kono Danshi alkotását, a Doukyuusei moviet, ami PV-k alapján rendkívül hangulatos, illetve jövőre van tervezve a Tsukiuta anime, aminek, hallgatom a CD-it és alig várom Harut meg Hajimét mozgóképen. (Igen, megvan a jövő évi kedvenc párosom is már előre >.<) 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések