Évfordulók

Bizony, többesszámban, hiszen kettő is akad júliusban. Kousuke érkezésének második évfordulója 10-én volt, még Aki ötödikjére holnap kerül sor, de most megelőlegezem. Ezúttal ugyanis volt lehetőségünk különleges, közös évfordulós képeket készíteni, nem is akárhol, hiszen Tihany valamint Balatonfüred volt  a helyszín. Egy kedves barátnőmnek hála azon a vidéken töltöttünk pár napot, és kihasználtam a lehetőséget, hogy Balatonparti képek születhessenek eme jeles dátumokra emlékezve. Aki és Kou köszönöm ezeket a szép éveket! 

 Illetve ez ajándék volt nekem is, hiszen eddig még nem nagyon jártam a Balatonnál (életemben egyszer egy órácskára átutazva láttam először és utoljára még évekkel ezelőtt), így hatalmas élmény volt számomra ez az utazás. :3































Megjegyzések

Népszerű bejegyzések