Tanácsok arra vonatkozólag, hogyan haragítsunk magunkra egy BJD-t

A hétvégét vendégsereggel töltöttük. Kala látogatott meg minket néhány sráccal, aminek hála végre személyesen is szemügyre vehettem egy SOOM Heliot testet. Arra a megállapításra kellett jutnom, hogy egyszerűen gyönyörű és lehengerlő, igazán illik Escahoz. Valamint kihasználtam az alkalmat, hogy végre van egy fiú a háznál Beni személyében, aki méretben illik Hikarihoz és gyorsan le is csaptam  a kis morcogóra, így született egy rahedli karakter - off kép Beniről, amit nem is tolerált túl jól, nap végére már megállni sem akart igazán, szóval egy ponton túl nem erőltettem, azonban ki kell jelentenem, hogy véleményem szerint Beni és Hi-chan képei annyira édesek lettek, hogy nem bánok semmit az ég világon. 



Következzék hát egy fényképes beszámoló. 

















Végül, de nem utolsó sorban ezt a képet Kalától vettem kölcsön utólagos engedelmével, de ennek története van. Ugyanis hathatós közreműködésem nélkül nem születhetett volna meg, és annyira jó ez a póz, hogy nem állhatom meg megmutizás nélkül. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések