Miért is veszélyes együttélni egy lánnyal?



 Egy szép tavaszi délután Hikari - chan úgy döntött sétál egy kicsit. Azonban úgy elmerengett, hogy nem vette észre az idő múlását, sem azt hogy valaki mögé osont. 



A: Hikari - san meg fog most már fázni. A nap lemenőben, és az esték pedig még hidegek ahhoz, hogy egy szál semmiben ücsörögjön itt. 


 H: Te jó ég Akira - kun rám hoztad a frászt.

 A: Sajnálom, nem megijeszteni akartam.

H: Oké, nem számít, nincs baj, de azért nem szeretnék szívrohamban elhalálozni. Egy magamfajta démonnak az ijedség következményeként elpatkolás igencsak ..... kínos lenne. 

 A: Min gondolkodott el ennyire?

H: Csak eszembe jutott a nap mikor megérkezett végre a testem is. Milyen hosszú ideje vártam már rá, azt hittem sosem jön el a nap, mikor végre a saját lábamon állok. 


A: Az egy felettébb érdekes nap volt, és mindenképpen emlékezetes.


H: Mire nem gondolsz te kis perverz. Az ember lánya ki sem nézné az ártatlan pofikádból, hogy milyen szemérmetlen is vagy igazából. 


A: Nem akartam! De mikor beléptem a szobába épp tök meztelen volt, és az összes idoma közszemlére volt téve. Azt hittem elsüllyedek szégyenben.


H: Végre voltak idomaim, amit meg lehetett csodálni. Úgy örültem neki. Ne is haragudj, de már nagyon untam a te lapos és nem mellesleg fiú testeden dekkolni. 


A: Hmpf, így teszek én magának szívességet legközelebb. Hálátlan és még zavarba is hoz, mikor mennyiszer segítettem rajta. *motyog*


H: Jól van már ne duzzogj. Igazán értékelem a nagylelkűséged..... De ettől függetlenül még szeretlek zavarba hozni és ha alkalmat látok rá ki fogom használni. :XD: Majd elmesélem Kounak is, milyen jól mulattunk, még kettesben lébecoltunk itthon. 


A: Remélem hamar el tudja már neki mondani. *összevont szemöldök és egy megrezzenés a tulajtól, aki még nem merte megmondani, hogy megint rosszban sántikál, és annak köze nincs Kouhoz.*

Nos mivel a hölgyem testének dobozbontása elmaradt főképp az én hibámból, ezzel a visszaemlékezős sztorival pótoltam kicsit, így betekintést nyerhettünk abba,hogyan is zajlott az a nap. Volt ott rengeteg könny és dráma, valamint egyéb finomságok

És így a végére néhány kép még Hikari - chanról, meg Akiról, ami nem tartozik a sorihoz, csak úgy ellőttem őket. 





Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések