A három farkas hegye - avagy soha ne add fel ^-^

Kicsit több, mint hat éve - nem teljesen véletlenül - belefutottam egy mangába, ami nem mellesleg az első yaoi /bl manga is volt az életemben. A címe Three Wolves Mountain volt, a szerző pedig Naono Bohra sensei. Első olvasatra beleszerettem mind a történetbe, mind a mangaka teljesen egyedi stílusába, utána szinte faltam a műveit, és eddig még nem sikerült olyat olvasnom, ami nem lett azonnal szívcsücsök. Mára nyugodtan kijelenthetem, hogy az abszolút kedvenc mangakámmá lépett elő a hölgy, így hát nem meglepő módon nagyon szerettem volna a polcon tudni legalább egy művét, igazából bármelyik megfelelt volna, de mivel a drága művésznő nagyon kevés hosszabb sorozatot készít, inkább a rövid történetekben jeleskedik, így nagyon nehéz tőle lapozható olvasnivalót szerezni, De nem lehetetlen, hála egy kedves ismerősömnek hat év után a kezemben foghatom az elsőt, a mai napig legkedvesebbet könyv formában. Immár itt csücsül a polcomon teljes életnagyságban a Three Wolves Mountain. A tanulság ebből, hogy soha ne add fel, a hangulat happy, főleg, hogy a héten két másik kötet is hazajött, Takanaga Hinako sensei zsarnoki seinpai-ja és a drága Morinaga újabb két kötetben szórakoztat, így már csak négy kötet hiányzik ahhoz, hogy teljes legyen a sorozat. ^-^





A kalap egyébként, ami Akin pompázik csak kölcsönjószág, Hikari - chané lesz. Szerintem tök csini, alig várom, hogy lássam benne a lányt is, aki nem mellesleg oda van festésen, szóval hamarosan teljes pompájában foga ragyogni a csaj. Úton van már a szeme és a haja, sőt néhány szép ruhadarabot  is bezsákmányolt, szóval a testén kívül mindene megvan. Mutatom őket:

- A szem, egyszerűen beleszerettem ebbe a csillogó, kedves barnába
- A haj végül is nem az lett, amit kinéztem, de nem bántam meg a döntést, természetesen egy világos barnás - szőke árnyalatban rendeltem. 
- És végül a ruha, amit ugyan egy darabig még test híján nem fog tudni viselni, de dolgozom a problémán és mint láthattátok szívós vagyok, tehát mérget lehet venni rá, hogy előbb - utóbb testre fog szert tenni a hölgyem. *-*

Remélem a következő bejegyzés a szépséges démonlányzómról fog szólni. ^-^


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések