Öreg tónak....

Nagyon régi álmom volt, hogy egyszer visszajutok Tatára, az öreg tó partjára, az ott levő kolostor romjaihoz. Amikor négy évvel ezelőtt ott töltöttem pár napot, annyira megérintett az a vidék, a festői környezet, meg a csodás, múltat idéző építmény, hogy nem nyugodhattam,még egy kis fotózásra vissza nem jutottam, főleg, hogy  azon a nyáron történt, hogy eltulajdonították az első kis gépemet, amiken a tatai fényképeket őriztem, szóval így dupla okom is volt erre a látogatásra. Bizonyos események miatt erre ma végre sor került, így ismét ott lehettem azon a csodálatos helyen, ezúttal pedig már nem csak én, hanem Hikari-chan és Kou is elkísért. 

A képek a tatai Öreg tó partján az Angolkertben készültek, a műromoknál. Na persze a név csalóka, hiszen a romok igaziak, a 12.,századiban épült bencés és domokos rendiek által használt kolostormaradványok valóban igaziak, ám nem Tata környékéről származnak, hanem úgy hordták oda, és építette fel Charles Moreau francia építész 1803-ban. Nos a végeredmény igazán csodálatos, valóban a középkort idéző romvár lett, ami kedvelt fotózási helyszín, hiszen egy egészen egyedi atmoszférát tudhat magáénak. Tényleg fantasztikus vidék, maga a tó, és a partján álló szépséges építészeti remekművek megérnek legalább egy látogatást a hozzám hasonló, régi szépségek kedvelői számára. Garantálom senki sem fog csalódni. ^_^ 

És ennyi rizsa után, íme a képek Hi-chan és Kou tolmácsolásában :3






















Megjegyzések

Népszerű bejegyzések