Binan Koukou Chikyuu Bouei-bu Love! Photo Book "Battle Lovers no Nichijo"

Ilyennel még nem dicsekedtem, de most hadd tegyem meg mégis, ugyanis a héten lett egy BoueiBu hivatalos fotókönyvem. ^_^ Április végén jelent meg Binan Koukou Chikyuu Bouei-bu Love! Photo Book "Battle Lovers no Nichijo" címen a gyönyörűség. Pár helyen - itt is a szezonösszefoglalónál - már említettem, hogy teljesen belehabarodtam a sorozathoz tartozó seiyuu műsorba, mert ez az öt srác hihetetlen mókás együtt, így amikor bejelentették, hogy lesz ez az album, azonnal tudtam, hogy nekem ez bizony kell. Nos a héten meg is érkezett épségben néhány napos utazás után végre, és mit mondjak, nagyon jól sikerült kis szösszenet lett. A srácok bájosak, ráadásul mindenféle aranyos, ötletes kis fotósztori is helyet kapott benne az egyéni, páros és csapatképek mellett. Mutatok párat ízelítőül, a képek egy részét a erről a honlapról vettem át, mivel sajnos én ilyen szépen nem tudnék scannelni, illetve párat én magam fényképeztem. 


Ez maga a könyv, ami hozzám érkezett. (A borító alatt különben a fotózás képei vannak összemixelve, nem ez a kép, és ezt nagyon aranyosnak találtam. Érdemes legalább egyszer levenni a borítót az alatta levő tartalom miatt. :3 )











 Az én kedvenceim ezúttal a yukatás képek lettek, mert bár az utcai -és egyenruhás képek is remekül sikerültek, ezekben mutattak szerintem a legaranyosabban a fiúk. :3 



Whitey meg különösen is, bár vele elfogult vagyok, mert a teljes bandát imádom, de ő áll a legközelebb a szívemhez. Olyan cukin széllelbélelt ez a fiú, és mindig előjön valami megmosolyogató őrültséggel, ami jellemvonást nagyon tudok kedvelni. ^_^ 


És végül, de nem utolsó sorban ezt a cukiságot még hadd mutassam meg. Sajnos a minősége hagy kívánnivalót maga után, mert ez egy nagyon picike kis képkocka volt az így készültek a képek rovatban (bár talán helyesebb volna az így idétlenkedtük el a fotózást részlegcímet adni ennek a blokknak xD), de szerintem a lényeg átjön. >.< Mármint, hogy milyen kis imádnivalóan lüke banda. *o*


Ez lenne hát a fotókönyv, illetve egy nagyon pici része, mert tényleg rengeteg, rengeteg kép van a bandáról benne (Kou-chan meg Ume-chan persze megint flörtölnek, ahogy azt kell xD). Teljesen megérte az árát, odafigyeltek a minőségre, a kivitelezésre és hangulatában is pontosan illik az alapsorozathoz. Aki pedig igazán jó seiyuu műsort akar látni, annak ajánlom a BoueiBu Nico műsorokat, amik minden második héten érkeznek, ezt a hónapot leszámítva, mert most sok élő fellépés miatt egy alkalom kimarad, így a következő adás, csak május végén érkezik. Eddig  különben 10 része jelent meg, egyenként egy órában követhetjük a fiúkat figyelemmel. (És hadd emlékezzek meg még itt az UmexKou közös rádióról a Hyorotto Danshiról, ami szombatonként kerül adásba. Sajnos csak 8 perces, de ez az élvezhetőségéből nem von le semmit, hiszen a két fiú nagyon egy hullámhosszon van. )

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések