Anime best of 2014

Ismét vége az évnek, nézzük mit néztünk idén és mit fogunk jövőre xD


Legjobb sorozat: Az az igazság, hogy itt most bajban vagyok xD Idén egész jó évet zártam ilyen szempontból és sok sorozat lett, amit szerettem. Azonban, ha dönteni kell, akkor a Gekkan Shoujo Nozaki - kun, állati jó volt, illetve a tiszteletbeli helyét megkapja a Free! - Eternal Summer.




Legrosszabb sorozat: Ookami Shoujo to Kuro Ouji. Ez még shoujohoz képest is gyenge eresztés volt, a szezonzárónál részletesen ki is fejtettem az okát. Soha többet ne legyen hozzá szerencsém. 


Legnagyobb csalódás: Gugure! Kokkuri - san. Nagyon vártam, hogy egy kellemes vígjáték lesz, de sajnos nekem halál unalmas volt. Ez persze ízlések és ficamok kérdése, de  nem vettem a poénokat. 




Legnagyobb meglepetés: A Soredemo Sekai wa Utsukushii, nem vártam volna, hogy ennyire a szívemhez nő, illetve a Shigatsu wa Kimi no Uso, ami esetében féltem, hogy romantikus dráma, akkor lesz itt sírás meg rívás, de Nacchan meg Ryo-chan miatt megpróbálom kibírni, ehhez képest egy nagyon szerethető sorozat eddig.



Legjobb akció sorozat:  Bár még ez is fut, de azt hiszem nem fog csalódást okozni e téren a továbbiakban sem a Kiseijuu vagy Parasyte. 



Legjobb vígjáték: A Gekkan Shoujo Nozaki - kun természetesen, de mivel azt már besoroltam, mondom ide a másodikat, amin a legtöbbet nevettem, ez pedig a Love Stage!!


Legjobb dráma: Kuroshitsuji: Book of Circus, meg kell mondjam, nagyon sírtam a végén. 


Legjobb animáció: Bokura wa Minna Kawaisou




Legjobb folytatás: Log Horizon, még mindig csak instant love az egész





A “leginkább szüksége van folytatásra” sorozat: A Haikyuu!! Tüneményes, imádnivaló sorozat, aminek mind a mangája, mind az animéje remekül fogy. Szerencsére a készítők is egyet értenek velem, szóval érkezik a második évad hamarosan. 








Legjobb női főszereplő:  Nike (Soredemo Sekai wa Utsukushii), fantasztikus a lányzó, nagyon megszerettem. :3



Legjobb férfi főszereplő: Rei-chan. Abban az évben ahol ő van, csakis őt tudom kiemelni. xD De hogy egy kicsit legyen változatos, (és ténylegesen főszereplő is szerepeljen xD) ide írom még Shiroét a Log Horizonból, mert ez a Szemüveges Gazfickó levett a lábamról pillanatok alatt és Tenkát a Donten ni Warauból, akinek az év bátyusa címet ajándékozom (tudom, hogy sok, de tényleg rengeteg szeretem sorozatot néztem xD)



Legjobb női mellékszereplő: Arai Tamako (Barakamon). Annyira át tudtam érezni milyen kísértéseken megy keresztül fujoshiként xD


Legjobb férfi mellékszereplő: Tanaka Yoiuchi (Ao Haru Ride) és Sagara Rei (Love Stage!!) Idén taroltak nálam Hirarin karakterei, pedig teljesen véletlen. xD Valamint ideveszem Kantokut is (Denki - gai no Hornya -san), mert teljesen odavoltam a karakteréért. 





Legaranyosabb szereplő: Mikorin (Gekkan Shoujo Nozaki - kun) Hát nem lehet nem imádni ezt a tündéri dorkot.

 És Wakasa az OreFuroból,  még egy ilyen cuki sellőt biztos nem hordott a hátán a Föld. 





Kedvenc páros: Rei és Shougo, bár az animében alig kaptak szerepet, de a Drama CD-ken és az OVA-ban azért már jutott nekik és a BS rajongóknak néhány morzsa. Ha pedig fiú x lány párosról van szó, hm.... Nike és Livi (Soredemo Sekai wa Utsukushii). 




Ezt várom a legjobban 2015-ben: A hamarosan startoló Binan koukou Chikyuboueiku Love. Az Ixion Saga és a Gintama rendezőjének új munkája, mahou Sounen, amitől nem várok kevesebbet, csak sírva röhögést, és rekeszizom - tornát xD Valamint Umehara Yuuichirout, akit Wakasaként nagyon  - nagyon megszerettem az OreFuróban. :3



Valamint, ha már Gintama, akkor jön az új évad, és természetesen már most az év kedvenceként tartom számon, mert látatlanul is tudom, hogy több lesz, mint zseniális. ^_^



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések