30 napos Drama CD kihívás




Régen csináltam már ilyet, de most megint elővettem egy 30 napos kihívást, ezúttal a CD-kről. Mivel főleg BL-t hallgatok CD-n ezért túlnyomó többségben BLCD-t fogtok itt találni. xD 

Nézzük a kérdéssort


  • Your very first drama CD and the reason you decided to look up more 
A legelső CD-m nagyon jó kérdés, talán a Haru wo Daite ita lehetett, mert akkor körül fedeztem fel magamnak a CD-ket, mikor a Harut olvastam. Viszont mivel ez 2005 körülre datálható, így az emlékeim már homályosak xD És hogy miért akartam még többet hallani. Mert élmény volt a seiyuuk játéka. A mai seiyuu bolondságom nagymértékben ezeknek a CD-knek köszönhető. 
  • Ten of your favorite drama CD seiyuu.
A tíz kedvenc Drama CD seiyuum ( a sorrend az, ahogy eszembe jutott): Toriumi Kousuke, Miki Shinichiro, Hatano Wataru (főleg uke szerepben, kár, hogy ő inkább a semét erőlteti vagy erőltetik rá, mert az egyik leginkább orvérzést fakasztó uke), Matsuoka Yoshitsugu (örülök, hogy egyre több CD-n hallható), Kamiya Hiroshi, Ono Daisuke, Ono Yuuki, Terashima Takuma, Midorikawa Hikaru, Hirakawa Daisuke
  • What kind of drama CD genre do you prefer to listen to?
A BLCD xD Illetve az olyan CD-k, amiknek van összefüggő története, valamint több szereplője, a szituációs CD-ket egy idő után sajnos elunom. 
  • Top 5 drama CDs: 5th place!
Az ötödik helyen nálam a Smells Like Green Spirit van.
  • How many drama CDs have you approximately listened to?
Olyan 450 CD-t hallgattam meg eddig. 
  • Drama CD you’d recommend to a first-timer.
A Gekkan Shoujo Nozaki - kun, az vicces, nem szituációs, és van hozzá manga is, így könnyebb követni. Ha pedig valaki BL élményre vágyik, akkor talán a Hybrid Child vagy a Seven Days, ezek szexmentesek és jó a történetük is. 
  • Your thoughts on dummy head mics.
Hát igazából erről nincs véleményem, bocsi xD
  • Your thoughts on BLCDs.
Igen, akkor még egyszer, nagyon szeretem őket, főleg ezeket hallgatom, úgyhogy azt hiszem tovább nem is kell magyarázni. xD
  • Top 5 drama CDs: 4th place!
A Me wo tojite 3 byou című darabé a negyedik hely. 
  • Favorite drama CD based on anime/manga.
Saezuru Tori wa Habatakanai
  • Drama CD series you love.
Shinayakana Netsujou Series
  • Drama CD you didn’t like.
Life -Mou Ichido Kiss Shitakatta, nekem annyira művészi lett, hogy már untam. Hiba Waccha volt az uke, valahogy semennyire nem fogott  meg. 
  • Drama CD you’re surprised you enjoyed.
Drama CD, ami meglepett, hogy élveztem, az a Subete wa Kono Yoru ni. Az az igazság, hogy Yusa Koji seiyuu munkásságát nagyon szeretem, de nem BL-ben. Ez a történet viszont érdekesnek tűnt, és a végén teljesen meglepődtem, hogy Yusa-sannak ezt a BL lemezét teljesen bekajáltam. (a félreértések elkerülése végett, elismerem Yusa - sant BL-ben is, mindig remekül játszik, csak nem vagyunk egy hullámhosszon xD)
  • Seiyuu who you think work very well together.
Hatano Wataru, eddig csak jókat hallottam a barátságos természetéről. 
  • Cutest drama CD
Shitteru yo, azt hittem elolvadok az aranyosságtól. 
  • Funniest drama CD.
Honto Yajuu, talán ez volt a legviccesebb. 
  • Top 5 drama CDs: 3rd place!
A harmadik helyen a Hatsukoi no Atosaki van. 
  • Saddest drama CD.
Ame no kakeru tokoro
  • Most disturbing/traumatizing drama CD.
Saezuru Tori wa Habatakanai
  • Seiyuu that gives the best kisses.
Szerintem Tori-san, de elfogult vagyok >.<
  • Time when and place where you preferably listen to drama CDs.
Otthon és este hallgatok legszívesebben CD-ket, 
  • Yandere or tsundere preference? Do-M or do-S?
Tsundere és do-S
  • Do you listen to freetalks? Any favorite ones?
Általában hallgatok, de van amikor kihagyom. Különben a Shitteru yo Freetalkja nagyon cuki, illetve a Smells Like Green Spirit Free Talkja, ami meg elgondolkodtató. 
  • Your favorite drama CD scenes/moments.
A Love Stage!! - Summer Stage!! CD-n, mikor Rei és Shougo bevásárol és arról beszélgetnek ki lenne az asszony a háznál egy esetleges házasság esetén. >.< 
  • Top 5 drama CDs: 2nd place!
Kotonoha no Hana
  • Drama CDs you own/consider buying.
Egyszer a Three Wolves Mountain CD-jét szeretném megvenni. Az első mangám volt, amit olvastam BL műfajon belül, azóta az meg is van nekem, jó lenne hozzá az eredeti CD.
  • Company you will always be loyal to.
Passz, nincs ilyen vállalat xD 
  • New releases you’re looking forward to at the moment.
Prince of Silva, Shimazaki Nobunaga és Ono Yuuki közös CD-je novemberben és a Yozora no Sumikko de decemberben Nojima Hirofumival és Maeno Tomoakival. 
  • The fundamental reasons you enjoy listening to drama CDs.
A seiyuuk a legalapvetőbb érvem a CD-k mellett xD 
  • Top 5 drama CDs: 1st place!
Hakushaku-sama Series nekem a best CD, annyira jó az egész, hogy már nem is tudom hányszor hallgattam újra. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések