Spring, welcome home, I missed you so much! :3

Jövök egy kis Kou spammel, mondtam, hogy ruhatárbővítésbe kezdtem neki, ami két kemény darabot jelent eddig, a kimonót már mutattam, most itt az inge is. Szégyellem, hogy még csak ennyi, és azt is, hogy nyárig ennyi is marad, de ősztől komolyabban ráfekszem a saját ruhát Kounak projektbe. Előtte azonban még fog hozzám érkezni egy live Starish DVD, meg most már Aki festését sem tudom tovább halogatni és bizony idő közben Hikari - chan is kitolt velem, miatta fő a fejem, de ez legyen életem legnagyobb gondja és már boldog leszek. 









És legnagyobb örömömre megjelentek az első virágok is, ami nekem mindennél ékesebben jelzi, hogy a tavasz a küszöbön kopogtat. Már nagyon hiányzott, hogy végre megint legyenek színek és illatok a levegőben. Alig várom már, hogy végérvényesen is maradjon a jó idő. 




 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések