Halloween-i short story DiaLovers stílusban xD

Hát az kérem úgy volt, hogy BJD körökben játékos vetélkedőt hirdettek, ami jelen esetben Halloweenhez volt köthető. Én ezen és azon, hogy tök jó környezetre leltem otthonom elhagyatott régi temetőjében egész short sztori csináltam, ha már úgy is a vámpírok fénykorát éljük, akkor kicsit DiaLovers stílusban. xD Segítségemre volt Aki és Hikari-chan, valamint Kou nemrég hazajött parókája, aminek segítségével Akiból vámpírfiút csináltam. Gondoltam rá, hogy a feminizmus jegyében Hikari - chan legyen a vámpírlány, aki megkóstolja Akit, de akkora buci feje van a jánynak, hogy alig ment rá Kou parcsija, szóval inkább hagytam. Néhány kép erejéig azért felfeszegettem rá, csak hogy megmutassam milyen az esése és hogy fog festeni jövendőbeli gazdáján, aki már elutazott a szépészeti beavatkozásra.

És akkor most a sztori, kommentár nélkül


















The end

És akkor lássuk Kou haját először Hi-chan prezentálásában, majd Aki mutatja be. 














Omake, avagy Aki sanyarú sorsa



- Öljetek meg! Vagy tudjátok mit? Öljétek meg őt! Azt hittem végre túl vagyunk ezen a legyél lány korszakon. Még fiús ruhákat is kaptam. Azt hittem megváltozott. Hogy végre normális életem lesz. De átverés volt az egész. Q.Q

Megjegyzések

  1. Hikarinak még a fehér haj is jól áll:) Nagyon aranyosak mind a ketten. A foto story is jó volt:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések