Kapcsolati térkép

Új játék bukkant fel a Dolldreamsen amelynek címe kapcsolat térkép. Ahogy ez elnevezés is mutatja a lényeg, hogy egy képen kell ábrázolni a meglévő és/vagy tervben lévő babák viszonyát. Ezen kívül fel kell tüntetni a baba nevét, életkorát (ez esetemben kimaradt, ugyanis állandóan változik a történet folyamán), típusát, és hogy ember vagy más élőlény-e Íme hát:



És ha már így szóba kerültek a tervek, kettő vagy három van még a tarsolyomban, bár azt mondtam nem lesz több, de valahogy csak sikerült. Először is SOOM bájos rókája, aki a cégnél Ace néven futott, ő már akkor tetszett, mikor limitált szettben kijött, egyetlen egy ok miatt nem hajtottam igába  a fejem, és koldusbotra a pénztárcám, mert nem volt NS bőrszínben a kicsike. De szokott lenni egy bizonyos FC event SOOM-nál, mikor korlátozott ideig mindenféle variációban meg lehet rendelni a korábbi babáikat, persze nem korlátlanul, hanem kizárólag általuk megadott típusok közül lehet válogatni.   Ekkor szokták NS-ben is kihozni őket, tehát a következő FC event alkalmával, amikor a kisróka visszatér, ha lehetőségem adódik rá lecsapok rá.  Viva layway.  :P

Róla lenne szó, neve még nincs, személyisége és története viszont körvonalazódik, a fiúcska Hikari-chan párja lesz, ha meglesz. Ha mindent összerakok róla a korábbi srácok mintájára az ő életútját is összefoglalom.


A másik kiszemeltem, akivel még nem tudom mit kezdek, de totál beleesetem és kell nekem az Impldoll Devin. Tényleg nem tudom, mi vagy ki lesz ő, így aztán még nagyon távoli terv, de kell nekem ez a fiú. 



És aki még mindig függőben van az Izaya-kun, fogalmam sincs ki lenne megfelelő megtestesítője, egyáltalán nem találom, szóval nagy az esélye, hogy ő ilyen fantomként fog szerepelni, ezért ő kimaradt ebből a körből, pedig nagyon is fontos szerepe van Akiék történetében, aki nem emlékezne részletesen itt elolvashatja ki ő, és miért is ilyen fontos karakter. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések