Elmentünk a Pecsába ^_^

Tegnap lezajlott a MAT múltidéző conja a PeCsában, ahol aztán felvonult a magyar animés és mangás bagázs apraja - nagyja valamint sor került egy "apróbb" BJD találkozóra is. Itt most csak néhány kedvenc képem teszem közé, a többit pedig itt megtekinthetitek.

Először a cp felhozatal, amik között voltak nagyon-nagyon jók, szerettem ezt a színes társaságot.


A majdnem teljes Karneval stáb, mind remek lett szerintem, de nekem egyértelműen Yogi és Gareki lett a kedvencem. 


Óriás Eren csajozik ^-^ Egyébként nem volt olyan sok Shingeki cp, mint amire számítottam, viszont amik voltak, legalábbis, amiket én láttam mind elsőosztályú munka volt. 


Kell nekem egy olyan esernyő egy megfelelő kalappal és csipkekesztyűvel, valamint csini rucival egyetemben. 


Levi *.*



Pofátlan mód elfogultan, mint Free! fangirl, de nekem ő volt a kedvencem ezen a talin, egyszerűen annyira Haruka volt, ráadásul ez a ruci azért elég sok munka lehetett. 


És a második számú kedvencem, Misaki, reggel láttam, de akkor elszalasztottam, aztán egész nap figyeltem, mire indulás előtt 10 perccel meglett. Úgy örültem neki. ^-^


Végül, de nem utolsó sorban Mikasa, akinek full 3D fegyvere volt, ami szintén otthon készült házilag, és húúúúúúúúú ezzel se két pillanatot dolgozgatott a hölgy, hatalmas gratu neki innen is, pont olyan lett, mint az eredeti. 

Most pedig jöhet a babás szekció. Sajnos más programok miatt (seiyuu magazint fogtam a kezemben és Kamiya -sannak is üzentem *.* - ok vissza a fővonalra) volt, akiről lemaradtam, de így is sokakkal találkoztam. Következzenek tehát a képek:


Mirikuto Yanamura tüneményes lánykája Jazmine, aki Hikarihoz hasonlóan egy Dikadoll Maria. Nézzétek rá erre két lánykára, ugyanaz a mold és mégis mennyire különböznek. Hát ezért szeretem ezt a hobbit többek között. Akinak is szimpatikus volt a hölgy, így aztán elég sokat tartózkodott a társaságában, ami miatt itthon volt néhány izzasztó perce. :P


Kala srácai, Gilbert szőkén valamint Undertakerként, és a kicsi Domi, aki nem sárga macseknak, hanem Pikachunak öltözött be. 

Kei - chan csodaszép nagyfia Magnus, aki egy Soom Amber, róla pedig azt kell tudni, hogy eredetileg lányként adta ki a cég, itt mégis egy karakteres srác lett belőle. Zárójelben neki is nagyon örültem, mert ugyan fiúként de láttam egy Soom Ambert, akit a legszebb arcú Soom babának találok. Ha nem ilyen mérete lenne, akkor lehet el is csábulnék rá. 


GokYuuSa sráca Asagi, nagyon bírtam a fiút, annyira jól néz ki ezzel a külsővel, bejön nekem a vad rockos style-ja, főleg ez a mellkast szabadon hagyó bőrdzseki *.*

Cy irtó édes rókája, akit élőben is látva határoztam el, hogyha Soom kiadja a kicsit az FC event keretében NS-ben is, hazahozom , akkor is, ha rámegy ingem - gatyám (éljen a layway, köszi Soom), és így Hi-chan sem marad pár nélkül, lesz egy hasonló mosolybogyó kitsunéja. 


Nami kis tündérkéje (nem szó szerint :P ), Alex. Vele volt még Wish és a kis Ada leány, sajnos róluk nem sikerült fotót készíteni,  de legközelebb biztos nem fogom elmulasztani az alkalmat. 



Shinku szépségei Hikarival kiegészülve, úgy mint Wayne (annyira szép a bőrszíne, csak ámultam),  Illinois és Leti.




Renibetti srácai sorban Odette (elbűvölő ez a lány, órikáig tudnám csodálni, annyira gyönyörű, képeken is, de élőben pláne. És a haja is csodás, Kou MSD méretben elfogadná), Hope, Nuada, és Mei.

Jesang Dexterája, Belmoja és Sevenkéje, valamint Kisdrogos Meijije, akinek nem figyeltem a haját, innen is elnézést kérek tőlük, de ez a kép szerintem olyan aranyos, hogy paróka ide vagy oda, muszáj volt megosztanom.

 

A fiú, aki a Rei névere hallgat Lagunához tartozik és esetében is nagyon jó választás volt véleményem szerint ez a mellkast szabadon hagyó ingecske, szerintem a mellette lévő hölgy is értékelte a fiatalember szexi külsejét. *.*


Milky crossdresselő sráca Canon. Akira, aki maga is nagy crossdresser hírében áll innen is üdvözli sok szeretettel. Valamint vele volt még Himu és a Soom Adamelli gyönyörűsége, de sajnos róluk sem sikerült jó képet készítenem, úgyhogy ezt legközelebbre halasztjuk.

Smaug szépséges nagylánya Li-Pong. Hadd jegyezzem meg, hogy azon túl, hogy a lányzó tökéletes,  hajráfja valami hihetetlenül aranyos, saját magamon is szívesen viszont látnám. 



Kedvenc Luciusom, mint a Kuroshitsuji Sebas -chanja, mellette pedig Miyo Daminenje alakítja Cielt, Ütős páros voltak, kár, hogy a képem nem legjobban sikerült róluk. ^_^'

Maga Sessomaru nagyúr is tiszteletét tette felénk tegnap, igazán szavam elállt (ami esetemben hetedhét országra szóló csoda xD), mikor megláttam a ruháját, mestermunka.



Végül de nem utolsó sorban Handy két csodálatos leánya Mimi és Narcissa  valamint Hi-chan tünemény Hanneja a képeken. Handy hozta a két fiút is, de sajnos a róluk készült kép szintén a menthetetlen kategória lett. 

És csak a nap végén esett le, hogy Kouról egy árva darab képet sem készítettem a hercegi szerelésében, ami nagy baj. De fogom pótolni, hogy megmutassam hogyan is festett az úr teljes pompájában. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések