Ez nem én vagyok!

Ismét egy babás játékkal jövök, aminek címe Ez nem én vagyok!, a lényege pedig, hogy örökítsük meg a babáinkat tőlük eltérő szerepben. Nos mivel Akira - kunnek már nagy gyakorlata van a crossdressben, ezért úgy döntöttem a többiek is kapjanak egy kis ízelítőt Aki szenvedéseiből, így jött létre ez a kis sorozat. Szegény Aki már ismerősként üdvözölte a szoknyát, a másik két delikvens viszont igencsak meglepődött a történeteken és nem is igazán érezték magukat jól a bőrükben. :P 

Először Hikari - chan hercegként, talán legjobban őt viselte meg ez az egész dolog, tekintve, hogy nagyon lányos lány, így aztán sokként érte hirtelen fiúsítása. 





Aztán Akira, aki csak rezignált arccal vette tudomásul, hogy gazdájára ismét rátört valami elmebaj. 






És végül de nem utolsó sorban Kou, immár nem fehérelf hercegként, hanem hercegnőként. 







Chenz Úr most kimaradt, tekintve, hogy rá nem tudtam gyorsan fiú ruhát keríteni, ezért nem győz elég hálás lenni xD Befejezésül pedig néhány csoportkép a fiúkról  - lányokról. 









Megjegyzések

Népszerű bejegyzések