Sarkad az én szememmel

Tavaly ősszel meghirdettek egy fotópályázatot, amelynek címe Sarkad az én szememmel. Három kategóriában lehetett indulni, Sarkad épületei, Sarkad természeti kincsei és állatvilága valamint szabad fantázia témaköröket adtak meg. Magam is indultam és legnagyobb meglepetésemre díjat nyertem a Szabadság című képemmel, szóval most van öröm és boldogság. ^.^


Ez volt az a bizonyos kép, ami még Hyundai - sannal készült, bezonyám, az első kis kompak fényképezőgépemmel, sajnos neki elég szerencsétlen körülmények között veszett nyoma. Magam alatt is voltam szegény gépem miatt hónapokig, nagyon sajnáltam, mert bár nem volt kiemelkedően okos, mégiscsak ő volt az első fotómasinám.
Készült egy kiadvány is, amibe mindegyik indulótól válogattak be néhány művet, ez PDF formátumban  itt megtekinthető. 

 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések