30 napos BJD kihívás

Ígérgettem én már régen egy negyedik kihívást, ami a BJD-k témakörét járja körbe. Most hát itt vagyok vele végre, vágjunk is bele a közepébe. 

1. nap: Why do you like BJDs? - Miért szereted a BJD-ket?
Miért is  szeretem  őket? Annak idején az első nagy szerelmem Kala Luciusa a szépségével és az élőségével fogott meg, na meg azzal,  hogy mennyire remek fotómodell a fiú.  Aztán szépen lassan rájöttem, mennyi minden van még bennük, mennyire sokszínű ez az egész hobbi, így belevágtam. 
 
2. nap: Do you own any? If so how many and if not, do you have any plans to at the moment? - Neked van BJD-d? Ha igen, mennyi, és ha nem, tervezel-e venni a közeljövőben?
Van, jelen pillanatban másfél, egy ember fiú Akira Cortelli és egy fénytündér lányzó Hikari - chan (feje). A közeli és távol terveimben szerepel Hikari-chan teste és Akira - kun párja Kousuke - kun, aki a mostani elképzelésem szerint egy Resinsoul Song lesz, duplaízületes testen. 

3. nap: Post a picture of all your dolls! - Rakj fel egy képet az összes babádról!
Ezt csak némi fotómontázs segítségével tudom megtenni, remélem így is jó lesz.



4. nap: What/who was the first BJD you ever owned? Do you still own them? (Who is your planned first?) - Mi/Ki volt az első BJD-d? Még mindig megvan? (Kit terveztél először?)
Akira - kun volt először, ő egy Custom House / Aidolls Little Junior Mars, és természetesen megvan. Azonban nem őt terveztem először, az első nagy, akarom típusú szerelem Weepy Doll Sihoja volt, de sajnos soud out lett, nem sokkal azután, hogy kinéztem magamnak. Sajnos azóta sem találtam nem hogy eladót, de még csak tulajnál levőt sem. 



5. nap: What/who was the very first BJD you saw? - Ki volt az első BJD, akit láttál?
Az első Ayase Omija volt egy fórumtalin. Akit pedig először kézbe fogtam Kala Luciusa. 

6. nap: Biggest size you own? (Have held/seen/like) - A legnagyobb méretű baba, amid van? (Vagy fogtál, láttál, melyik tetszik?)
Jelen pillanatban Aki a legnagyobb a maga 35 centijével. Hikari chan 44 centi lesz, ha lesz teste, Kousuke pedig 45 centi. Tetszeni is ez a méret tetszik, a nagyok szépek és szeretem őket, de nekem az már nem lenne kényelmes, annak ellenére sem, hogy amikor beleszerettem a babákba nagy méretűt akartam, de idővel rájöttem a tévedésemre. Nos természetesen Siho a kivétel, ha ő egyszer a kezem ügyébe kerülne, lenne SD méretű babám. 

7. nap: Smallest size you own? (Have held/seen/like) - A legkisebb méretű baba, amid van? (Vagy fogtál, láttál, melyik tetszik?)
A legkisebb is Aki most még, sőt terveim szerint ő is marad. Kisebbet sem szeretnék, igazából Kou az utolsó a kívánságlistámon és van egy kérdőjeles jelölt, aki vagy lesz, vagy nem, attól függ találni fogok e számára megfelelő megszemélyesítőt. ^.^  Egyébként szerintem a legkisebb, akit fogtam Kala Cenz ura volt, ő kb. 10 centi. 

8. nap: What is your favourite size? - Mi a kedvenc méreted?
Az MSD méretűek. Kicsik, de azért nem annyira gyerekesek, mint a náluk kisebb apróságok. A nagyok számomra túlságosan kényelmetlenek ahhoz, hogy kedvemre hurcolásszam őket, ráadásul a kutyám miatt nem lenne könnyű nekik helyet találnom

9. nap: What is your least favourite size? - Mi a legkevésbé kedvenc méreted?
A nagyok, az SD méretűek, indoklását lásd fentebb.

10. nap: Post a picture of a doll and an animal!
Van egy ilyen kép a tarsolyomban, de nem sikerült a legjobban,  úgyhogy megtartanám magamnak. 

11. nap: How long have you collected dolls? Did you collect dolls before BJDs? - Mióta gyűjtesz babákat? Gyűjtöttél babákat a BJD-k előtt?
Nem igazán. A porcelánbabákat ugyan szeretem, van is belőlük három, és egy Monster High, de ők mind Aki után érkeztek.

12. nap: What do your friends think of your dolls/dolls in general? - Mit gondolnak a barátaid a babáidról, általában a babákról?
Megszokták őket, úgy vannak vele, hogy másnak meg más a hobbija, de a babás ismerősöket,  barátokat leszámítva nem nagyon érdeklődnek iránta. Mondjuk azt még nem nagyon hallottam senkitől a szüleimet leszámítva, hogy micsoda idióta dolgaim vannak, (de ők sem rossz szándékkal, inkább értetlenül, hisz teljesen más típusok, mint én) szóval szerintem ez nagy haladás. >.<

13. nap: Dollie shoes! Show us how many you have! - Babacipők! Mutasd meg, hogy mennyi van!
Két pár van, de most egyik sem elérhető, de ígérem hamarosan pótlom a mulasztást.

14. nap: Have you ever had a floating head? What about a headless body? (What do you think you would do if you had either?) - Volt már lebegő fejed? És fejetlen tested? (Mit gondolsz, mit tennél, ha bármelyik lenne?)
Van is jelen pillanatban lebegő fejem, aki már a testét leszámítva teljesen kész van, még ruhái is vannak. Szükség nagy úr, szerelem volt a csaj, de csak fejként lehetett kapni, én meg egy teljes babához egyébként szegény voltam akkoriban, mint a templom egere, szóval így alakult. Nem bánnám, ha lenne lebegő testem, mert akkor tudnám Hikari -chant min tartani, nem kéne szegénynek Akival osztozni.

15. nap: What do your family think of your dolls? - Mit gondol a családod a babáidról?
Kezdetben nem nagyon értették  mire jó ez, és eléggé nem tetszett nekik a vásárlás ötlete, de azóta megbarátkoztak vele, egyet kértek ne essek át a ló túloldalára, tehát ne álljanak a babák halomban. Szerintem a három vagy négy itthon levő / tervezett babával nem léptem túl a türelmük határait, főleg, hogy már nem itthon lakom, így nem zavarja őket. 

16. nap: Can any of your crew stand on their heads? (Show us~) - Tud valamelyik babád fejen állni? (Mutasd meg nekünk!)
Erre sajna nem képesek, pontosabban Aki teste nem képes, szóval itt nem lesz muti. >.< Esetleg, ha Hi-chan teste hazajön letesztelem, tud-e ilyesfajta mutatványt.

17. nap: What is your favourite item of dollie clothing? - Mi a kedvenc ruhadarabod?
Aki kimonója.



18. nap: Do you have a favourite company? - Van kedvenc céged?
Nincs kifejezett kedvenc, szóval ez így passz, inkább egyes cégek egyes babái, amiket szívesen nézegetek. 

19. nap: A least favourite company? - A legkevésbé kedvenc cég?
Ilyen sem nagyon akad, itt is ugyanaz van, mint az előző kérdésnél, vannak modellek, akiktől ver a víz. 

20. nap: What is your dream doll? - Mi az álombabád?
Weepy Doll Siho. 

21. nap: One doll you love, but will never (probably) buy? - Egy baba, aki tetszik, de (valószínűleg) sosem veszed meg?
Ipelhouse Asa a mérete miatt. Gyönyörű hölgy, de SD. Van ugyan MSD kiadása, azonban az nem tetszik, szóval így ő azok között marad, akit inkább csak nézegetek.

22. nap: What’s your favourite doll scale prop? - Mi a kedvenc babás kiegészítőd?
Aki minikönyve és szemüvege, olyan kis éltanuló kinézte van velük.



23. nap: Is there a part of the BJD hobby that you dislike? - Van olyan része a BJD-hobbinak, amit nem szeretsz?
Van, de ez minden hobbiban van, az egymás fúrása, lenézése. Jó lenne, ha mindenki elfogadná, hogy nem az ő nézete a helyes, és másnak máshogy okoz örömet ez a hobbi. Nem szeretem azt hallani, hogy csak az jó tulaj, aki így vagy úgy áll a babáihoz. 

24. nap: What about your favourite part of the hobby? - Mi a kedvenc részed a hobbiban?
Hogy mindenki kiélheti a kreativitását a babákon.  A babakészítők, a festők, a varrók, a kötők, a rajzosok, a fotósok, az írók és még ki tudja hányféle ember hányféle háttérrel gyűlik össze egy közösségben, akiknek örömet okoznak ezek a babák és akiket összehoz.

25. nap: Have you ever modded a doll? (Do you think that you would?) - Moddoltál már valaha babát? (Csinálnád valamikor?)
Nem és nem is csinálnám, nem vagyok én ehhez sem elég tehetséges, sem elég bátor. 
 
26. nap: Done your own faceups? (Again, do you think you’d do that?) - Készítettél már saját face-upot? (Ismét, csinálnád?)
Válasz egy kérdéssel fentebb. ^.^

27. nap: Do you have a favourite out of your own dolls? (Don’t worry, we won’t tell the others ;D) - Van kedvenced a babáid között? (Ne aggódj, nem mondjuk el a többieknek! ;D)
Aki mindig is a first doll marad, Hikari -chan meg az első lány, szóval van kedvencem közöttük, mindketten azok más - más miatt. 

28. nap: Post a crazy/silly pose! - Tegyél fel egy hülye/vicces pózt!
Ezzel sajnos nem tudok szolgálni, Aki nem olyan jó pózőr, hogy ilyesmit képes legyen kivitelezni.   

29. nap: Post a picture of your dolls exploring the outside world! - Tegyél fel egy képeid a babáidról, amin felfedezik a külvilágot!


30. nap: Have you ever been to a doll meetup? Did you enjoy it/do you plan to go to one in the future? - Voltál már babatalin? Élvezted / szeretnél elmenni a jövőben egyre?
Természetesen voltam, nagyon élveztem , és egyértelműen szeretnék még menni ilyen találkozókra. Nekem ez nagy élmény.  

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések