Welcome Home Canon - chan!

Ezúttal (még) nem egy újabb kihívással jelentkezem, inkább csak apróbb mindeféle bejegyzéssel. Talán még nem újságoltam, de hála édesanyámnak szert tettem egy új fényképezőgépre. Canon a drága és hát mit mondjak, szép képeket csinál, a színkezelése sehol nincs Nikon - niihez képest, valamint a rutintalanságom miatt a sötétben sem működünk még jól  együtt (ez azt hiszem az én hibám, nem a gépé), azonban makró módban magasan veri a kis pinkümet. Tehát üdvözöljük körünkben Canon-chant. Ennek örömére mutatok pár képet, amit vele fényképeztem.












Végül, de nem utolsó sorban hadd mutassak egy saját kézzel készített hógömböt. Nagyon szeretem a hógömböket, így amikor a neten ráleltem erre a leírásra, annyira megtetszett, hogy nem haboztam a megvalósítással sem. Nagyon egyszerű elkészíteni egyébként, az enyémmel egy baj van, hogy kevés vizet tettem bele, illetve amit csak a ragasztás után vettem észre,  hogy ereszt a kupak, így most van egy hógömböm, amit nem lehet felrázni. Ugyanis, ha csak egy helyben áll semmi gond vele. Nos ez a próbadarab volt úgyis, szóval gyakorlat teszi a mestert, a következő jobban fog sikerülni. 



Aranyos egyébként? A leírást itt olvashatjátok, ha érdekel benneteket:  Hógömb



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések