Seiyuu kihívás

Van még egy! Nem tudom, ti hogy vagytok vele, én nagyon élvezem kitölteni ezeket a kihívásokat, szóval ezután még mindig folyt. köv. A kérdések az előző kihíváshoz hasonlóan angolul vannak szóval félreértelmezés esetén elnézést kérek, de igyekszem minél pontosabb lenni.

Day 01: Your favorite male seiyuu ( A kedvenc férfi seiyuud)
Miki Shinichiro volt, van és lesz, illetve Toriumi Kousuke




Day 02: Your least favorite male seiyuu (Az a férfi seiyuu, akit a legkevésbé kedvelsz)
Yoshino Hiroyuki, elnézést mindenkitől, aki szereti, emberileg nincs vele semmi bajom, de ha meghallom a hangját, kiráz a hideg. És nem a jó értelemben.



Day 03: Your favorite female seiyuu ( A kedvenc női seiyuud)
Mizuki Nana és Sawashiro Miyuki.



Day 04: Your least favorite female seiyuu (Az a női seiyuu, akit a legkevésbé kedvelsz)
Nincs olyan hölgy, akit különösebben nem kedvelnék, szóval ez passz.

Day 05: A seiyuu you’d watch in anything (Egy olyan seiyyu, akit megnéznél bármiben)
Hűha, ez megint nehéz lesz, mert van ilyen pár, szóval közülük legyen mondjuk Sakurai Takahiro, de csak mert nem írhatom minden ilyen kérdéshez, hogy Miki Shinichiro >.<



Day 06: A seiyuu that always makes you laugh (Egy seiyuu, aki mindig nevetésre késztet)
Sugita Tomokazu, túl azon, hogy elképesztően tehetséges, eszméletlen az a fickó, nagyon szeretem nézni az élő fellépéseit és műsorait, mindig kirukkol valamivel, ami megnevetett.




Day 07: The seiyuu you recognize the easiest (A seiyuu, akit a legkönnyebben felismersz)
Inoue Kazuhiko, már ezer éve szeretem, szóval azonnal kihallom, ha valahol ott van. Természetesen ez nem azt jelenti, hogy egysíkú vagy unalmas a hangja.



Day 08: The seiyuu you recognize the hardest (A seiyuu, akit a legnehezebben ismersz fel)
Nos három ilyen van. Namikawa Daisuke, Hoshi Soichiro (őt sokáig azonnal vágtam, aztán jött Sanada Yukimura szerepe a Sengoku Basaraban és csak ámultam - bámultam, hogy tuti ez nem ő, csak valami névrokon. Nos ő volt, de azóta sem hallom benne a korábbi szerepeit. A Kurokoban már megismertem ezt a hangszínét is, de továbbra is csak ámulok és bámulok, mikor lett képes ilyen mélységekben használni a hangját és hova tűnt a cuki fiú) és tudom, hogy ez a legbanálisabb, hiszen az utóbbi idők egyik legjobban felkapott színésznője lett, de Hanazawa Kana is ide tartozik.



Day 09: A seiyuu you’d rather not watch in anything (Egy olyan seiyuu, akit inkább nem néznél semmiben)
Hm, ismét Yoshino Hiroyuki, mint mondtam nem kedvelem különösebben a hangszínét.

Day 11: The seiyuu with the best singing voice (A legszebb énekhanggal rendelkező seiyuu)
Irino Miyu fiúk  közül, Hirano Aya lányok közül.


Day- 12:  A seiyuu you have a crush on (Egy seiyuu, akibe belezúgtál)
Na ezt most jól értettem? Nem vagyok benne biztos, szóval ha nem ez a kérdés, javítsatok és mondom a helyes választ. Amennyiben nem tévedtem, akkor a válaszom az, hogy ilyen nincs, de Yuuki Kajit szeretném örökbefogadni. Nem elég, hogy remek színész, de a kis hörcsög pofiját megzabálom. *v*

 

Day 13: The seiyuu you’d pick to play you (A seiyuu, akit szeretnél, hogy téged játszon)
Hidaka Rina. Bárcsak tényleg ilyen szép hangom lenne nekem is. *v*



Day 14: Your favorite role from your favorite male seiyuu (A kedvenc szereplőd, akit kedvenc férfi seiyuud játszik)
Ez most jó magyaros mondat lett. >.< Tsuzuki Asato a kedvencem MikiShintől, de nagyon szeretem tőle még Katout is.


Day 15: Your favorite role from your favorite female seiyuu (A kedvenc szereplőd, akit kedvenc női seiyuud játszik)
Nana Mizuki esetében a kedvencem Kotoko Aihara, ő volt talán az első olyan shojou főhősnő,  aki nem csak hogy szimpatikus volt számomra, de nagyon emberi is és végig tudtam azonosulni vele és az érzéseivel. A másik kedvenc szerepem tőle Alois Trancy, aki talán az elején szörnyetegnek tűnika, de a Kuro II végére azért nagyrészt meg lehet érteni mit miért tett, még ha egyetérteni vele nem is.
Sawashiro Miyukit egyértelműen Celty Sturluson szerepében zártam a szívembe, de Sasada Junt is szerettem.





Day 16: The seiyuu with the worst singing voice (A seiyuu, akinek a legrosszabb az énekhangja)
Ishida Akira. Ezerszeres elnézést tőle, hiszen a beszédhangját nagyon szeretem, színészként betonstabilan ott van a kedvenceim között nagyon régen, de énekelni nem szeretem.



Day 17: The series with the best cast overall  (Az a sorozat, amely összességében a legjobb szereplőgárdával rendelkezett)
Hm, hm, az egyik a Durarara, imádtam benne mindenkit, nagyon jó volt, a másik pedig az UraBoku, fantasztikus gárda jött össze benne (Bárcsak a forgatókönyvírót is ilyen tehetségesen szedték volna össze.)



Day 18: A series you would not have watched had a seiyuu you liked not played a role in it (Egy olyan sorozat, amit nem néztél volna, ha egy bizonyos seiyuu nem játszott volna benne)
Mint kifejtettem korábban ez  bizony a Harukanaru Toki no naka de volt, amit csak a seiyuuk miatt nyűglődtem végig. Indoklást lást a korábbi animés kihívásnál.



Day 19: The first seiyuu you remember liking: (Az első olyan seiyuu, akire emlékszel, hogy kedveled)
Miki Shinichiro

Day 20: A seiyuu you don’t like as much as others do (Egy seiyuu, akit nem szeretsz úgy, mint mások)
Passz, szerintem nincs, hacsak azt a szegény Yoshino Hiroyukit leszámítjuk, csak már nem akartam minden ilyen negatív töltetű kérdéshez betenni, de azok közül, akiket ismerek és szeretek tényleg ő az egyetlen,aki nem szívem csücske.

Day 21: The seiyuu with the most acting range (A seiyuu, aki a legtöbb hangszínnel rendelkezik)
Irino Miyu, Fukuyama Jun, Namikawa Daisuke




Day 22: The seiyuu with the least acting range (A seiyuu, aki a legkevesebb hanszínnel rendelkezik)
Passz, nem nyilatkozhatom.

Day 23: Cool dude seiyuu (A legklasszabb srác  a seiyuuk közül)
Miyano Mamoru




Day 24: A seiyuu you make fun of (Egy olyan seiyuu, aki felvidámít)
Hirakawa Daisuke, Nem azért, mert olyan vicces, csak halál aranyos a srác, mindig mosolyogni támad kedvem, ha meglátom. Illetve a három sunshine boy, Shimono Hiro, Shimazaki Nobunaga és Yonaga Tsubasa.




Day 25: A seiyuu that makes you like any character they portray (Egy seiyuu, aki arra késztet, hogy minden általa játszott karaktert szeress)
Midorikawa Hikaru



Day 26: A seiyuu you’d hang out with (Egy seiyuu, akivel járnál)
 Ebben nem vagyok egészen biztos, hogy jól értettem, de ha ez a kérdés, hm...... Morikawa Toshiyuki.



Day 27: Best seiyuu match-ups (Seiyuuk, akik a legjobban összeillenek )
Kamiya Hiroshi és Ono Daisuke a legjobb duó, de szeretem még  Sugita Tomokazut és Nakamaru Yuichit együtt, valamint Kamiya Hiroshit és Irino Miyut



Day 28: Best seiyuu match-ups, romance edition (Seiyuuk, akik a legjobban összeillenek romatnikus értelemben)
Suzumura Kenichi és Sakamoto Maaya, ők a való életben is házasok, nagyon aranyos párt alkotnak.



Day 29: Your least favorite seiyuu ever (Az a seiyuu, akit örökre a legkevésbé fogsz szeretni)
Nincs ilyen, még Yoshino Hiroyukinak is adok esélyt.

Day 30: Your favorite seiyuu ever (A kedvenc seiyuud  örökké)
Mint mondtam volt, van és lesz: Miki Shinichiro.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések