Az én kis gyönyörű napsugaram

Hikari - chan hazaért és szebb, mint vártam. Tényleg annyira kis szépséges lett, hogy tegnap óta csak gyönyörködök benne. Igazi kis bájos hölgy lett, csipetnyi huncutsággal. A paróka remekül áll neki, a szemek is,szegény Aki meg megkönnyebbült, hogy leszálltam róla. De hogy kárpótoljam az elmúlt hetek terrorja miatt, hamarosan fog neki érkezni néhány fiúsabb darab ruha, amit már igazán megérdemel a szentem. ^-^'
És most a további a duma helyett hadd mutassam be a lányzómat immár majdnem teljes pompájában. A képek minőségéért elnézést, még mindig nincs fényképezőm és hogy szebb legyen ez a hónap az otthoni számítógépem videokártyája is megadta magát az idők szavának, holnap kiderül milyen nagy a kár, szóval a munkahelyi gépen voltam kénytelen valamit alkotni.









Megjegyzések

Népszerű bejegyzések