Little Family

Most - a múltkori posztom záróakkordját megcáfolva - mégsem a szépséges és szinte teljesen kész Hikari - chanról fogok áradozni, tekintve, hogy igazi nőhöz méltóan hosszan szépítkezik, hiszen a tökéletesnél nem lehet kevesebb, emiatt pedig nem átall megváratni minket. De addig itt van nekünk Akira - kun, aki hűségesen kitart mellettem, és aki a hétvégén meglátogatta a családját, ezt pedig nem voltam rest dokumentálni.



Ben, őrurasága egy  Leekeworld Mihael. *-*



Gil ( Migidoll V. Miho - Dollzone hybrid), aki csodás új festést kapott.



Szívem elrabolója, az, aki miatt belekerültem a hobbiba (ami miatt anyuék jópár ősz hajszálat termeltek az évek során) Lucius - sama ( Angel Studio Lucifer), ő szintén nemrégiben váltott face-upot. 




 És végül, de nem utolsó sorban Aki és Chenz Úr (DollLeaves~ Sleeping Jax). Mint láthatjátok nem bírtam ki, Akinak is beújítottam egy hasonló kalapot, mint Hii- channak, valamint az ezeken a képeken látható, csillogó barna szempár már a hölgyemé, most már csak a haja nincs még a kezemben, na meg maga a lányzó. ^^

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések