Színes világ

Ismét néhány szépséges virág képével jelentkezem.^^ Szeretem, hogy megint színesen ragyog a világ, valahogy jobb kedvem lesz már csak attól is, ha körülnézek.

Először egy bájos tulipánt hozok.




Most pedig néhány kép egy családi kertészet gyönyörű növényei közül. Ehhez kapcsolódóan van egy bájos történetem is. ^^  Aznap, mikor ott jártam Eevittem magammal Hikari -chant is, mivel most ő birtokolja a testet és gondoltam még anyu válogat készítek pár képet a leányzóról a virágok között. Nem volt ugyan sok vásárló, de mind odajött kérdezősködni, a kertészet egyik tulajdonosa, nem mellesleg egy felnőtt férfi szinte kikapta a kezemből a csajt, és mutogatta, hol lenne érdemes még pózoltatni ( a végén még epret is kaptunk jutalmul >.<) Egy ovis kislány meg - anyu munkatárásnak a gyermeke - képtelen volt napirendre térni afölött, hogy ennyi idősen babázok, szóval biztos, ami biztos alapon megérdeklődte, hogy óvodás vagyok -e még. ^^






Hikari - chan a virágokkal


Valamint a jutalom eprünkkel >.<


És ha már az epreknél tartunk: az utolsó képet a kertünkben fényképeztem, epervirágot ábrázol, ami annyit jelent, hogy nem soká a saját eprünkből is csemegézhetünk.  ^^





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések