Anime best of 2017

Ismét elmúlt egy év, eljött az ideje, hogy kicsit számot vessek az ez évi sorozatokkal.

Legjobb sorozat: Az Idolm@ster Side M. Igen, tudom, egy tingli-tangli idolos sorozat, se nem mély, se nem jó, meg a többi és a többi. De számomra ez a sorozat mindent visszaadott, amit látni szerettem volna. Nagyon régen nyomon követem ezt a szériát, és ilyennek kellene lennie minden adaptációnak szerintem. Imádnivalóak a karakterek, tele van humorral és életörömmel, de közben vannak konfliktusok, megoldásra váró helyzetek, szakmai kérdések, amiket a fiúk a helyükön kezelnek és normális kommunikációval rendeznek le. Az összetartozás, a baráti rivalizálás, az egymás segítése, a remek dalok és fantasztikus karaktergárda együttesen érte el azt nekem, hogy a legkedvesebb élményként erre a sorozatra emlékezzek. 



Legrosszabb sorozat: Vacillálok az ēlDLIVE, a Netsuzou TRap és a Fuuka között, mert egyik rosszabb volt, mint a másik. 


Legnagyobb csalódás: Tales of Zestira X második évad. Annak ellenére, hogy megkapta  a SorMik véget, a többi rémesen gyengére sikerült. Na a Side M-mel szemben így ne adaptáljanak semmit. 


Legnagyobb meglepetés: Az Alice to Zoroku és  az ACCA. Mindkettő hihetetlenül élvezetes volt a maga módján. 



Legjobb vígjáték: Oushitsu Kyoushi Haine. 


Legjobb dráma: A Shouwa Genroku Rakugo Shinjuu második évada és ezt szerintem nem kell sokat magyaráznom. Illetve bár én a Made in Abbystől nem voltam annyira elájulva, de mindenképpen idesorolnám. 



Legjobb akció: Shoukoku no Altair. Ahogy hamarosan ki fogom fejteni, nekem nagyon tetszett ez a sorozat sok szempontból


Legjobb animáció: A Tales of Zestiria, ezt viszont kár eltagadni tőle, hogy valami álomszép volt. 



Legjobb folytatás: A KonoSuba 2, ami most sem okozott csalódást, az Uchouten Kazoku 2 és a Natsume Yuujinchou Roku. 



A leginkább szüksége van folytatásra sorozat: Egyértelműen a SideM, mert a többi unit, ami itt csak cameot kapott, legalább olyan érdekes, és kedvelhető, mint a mostani hetes. 

Legjobb opening: Az Anime-Gataris és a TsukiPro Maho no Kizuna című Growth openingje. 

Legjobb ending: Az Idolmaster Side M 10. részének High x Joker endingje

Legjobb férfi főszereplő: Az Oushitsu Kyoushi Haine-ből Haine, aki a tökéletes tanár megtestesítője lett. 


Legjobb női főszereplő(k): Kobayshi és Tohru a Kobayashi-san Chi no Maid Dragonból. 



Legjobb férfi mellékszereplő(k: Az Idolm@ster Side M-ből Iseya Shiki, aki tüneményes egy fiú, és ha lehet még jobban megszerettem az animének hála, illetve az egész High x Joker banda, mert mindegyiket imádom. Az összes SideM fiút igazából, de ha választani kell, akkor ők a kiemelten kedvesek, legalábbis ebből az évadból. 


Legjobb női mellékszereplő: Hanim Aishe a Shoukoku no Altair-ből. A lány egy vérbeli uralkodó, okos, összeszedett, racionális. Képes nehéz döntéseket meghozni és képes félretenni az érzelmeit, ha a népének érdeke úgy kívánja. Annak ellenére, hogy korántsem ridegszívű lány, éppen ellenkezőleg, nagyon is szeretetteljes.


Legaranyosabb szereplő: Ugyancsak az Oushitsu Kyoushi Haine-ből Leonhardt, a harmadik herceg. Őszintén szólva a tsunderékkel nem vagyok jóban, de ő az a fajta volt, akit még én is inkább aranyosnak találok. 


Kedvenc páros

Kouki és Mamoru a TsukiProból, még ha az animében nem is mutatták meg őket igazán. 



Nyilván Sorey x Mikleo a Tales of Zestiriaból. 



Valamint Gyokuran és Yaichirou az Uchouten Kazokuból. Más most úgy nem volt, szinte egyáltalán nem néztem szerelmes párokban gazdag sorozatokat. 



Ezt várom legjobban 2017-ben:

Touken Ranbu Hanamaru 2: Csak legyen Hotarunak és Midare-channak menő harci jelenete.


Idolish 7: A játékról már áradoztam és az első két rész, amit még ősszel leadtak, fantasztikus volt. Ha ilyen minőséget kapunk és Tsumugi is megmarad a játékból ismert, okos, édes lánynak, akkor meg is van a jövő évi kedvencem. xD


Amanchu második évad: Az elsőt borzasztóan megszerettem, szóval felőlem azonnal is jöhetne a második. 


Mahou Shoujo Ore: Hatalmas állatság várható a jó értelemben. Mágikus lányok, akik fiúk lesznek átváltozás után és különböző formákban érdeklődnek egymás iránt?  Jöhet. 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések