Szunyókáló gerlicék

Nem tudom emlékeztek -e még a múltkori úszógumis ReiGisa sorozatra és annak kalandos keletkezési körülményeire. (Ha nem, itt van xD )

Nos a gyártó cég úgy döntött, hogy piacra dob egy új szettet, ezúttal úszómatracokkal és alvó verziókkal, így most a chibi verziók után megérkeztek a szunyókáló gerlicék. A matracok előnye, hogy fel lehet őket fújni, az úszógumik egy idő után engedni kezdtek, viszont üröm az örömben, hogy iszonyatosan nehéz életet lehelni beléjük, és még pumpa segítségével sem sikerült olyan kis pufikká varázsolni, mint amilyenek a promó képeken. xD A srácok szokás szerint nagyon cukik, ráadásul hála a kialakításnak ezúttal tudtam valódi, szerelmespár érzetét keltő képeket készíteni róluk, ahogy egymáshoz bújnak. Igen, mint elkötelezett ReiGisa shiper ez volt az első gondolatom, ahogy megláttam őket és nyilván azonnal meg is valósítottam. Ha pedig még ez sem lenne elég a boldogsághoz, akkor megörvendeztettek vele, hogy most nyár közepén toppantak be, amikor is ténylegesen tóparti szép képeket tudtam készíteni, naplementében, eső és rossz idő nélkül.  Ennek úgy örülök, mert a mai napig vágytam egy ténylegesen nyárias sorozatra. 













Megjegyzések

Népszerű bejegyzések